Friends Forever!

20140507

Friends is jarig! Vandaag is het twintig jaar geleden dat de eerste aflevering van de uiterst populaire Sitcom Friends op televisie was. Al heb ik het toen der tijd niet helemaal gevolgd (ik was immers nog maar 2,5 jaar oud ><). Heb ik veel losse afleveringen gezien natuurlijk de hele serie op chronologische volgorde. En ook ik werd gepakt door de humor, romantiek, drama, komedie en de indrukwekkende vriendschappen. Met een brok in mijn keel en de mogelijkheid tot het laten van een traan keek ik naar ”The last one” de laatste aflevering van de serie. Dit is geen verhaal over  het feit dat ik vind dat er een reünie moet komen. Nee, het is te lang geleden, teveel botox behandelingen verder en het zou enorm kunnen tegenvallen. Dat risico wil ik liever niet lopen. Daar staat niet tegenover dat ik er genoeg van heb. Nee, het kijken van één hilarisch filmpje is simpelweg onmogelijk. Een staat voor minimaal dertig filmpjes en een uur dat oplost in YouTube. De beste grap, zin of gebeurtenis is onmogelijk te kiezen.

Wel een paar favorieten:

Chandler:Muriel” ”State Game” “Chick” “New year’s resolution” ”Marriage
Phoebe:Who’s singing?” ”Cups and Ice” ”Empire Office Supplies” ”Skull
Ross:At least you have a wife, I just getting divorces and knocking people up!” ”Maple” ”Brain transplant’
Monica: Turning 30” ”Ross’ dream” “Pants off” ”Live with a boy’
Rachel:What the hell did the damn duck do now?” ”Eye problem” ”Pulled over
Joey:I am curvy and I like it!”  ”Pyramid!”  ”Joey’s apple
TV fort” “Working Central Perk

En een paar filmpjes die gewoon geweldig blijven. 

Have fun watching!

Arrivederci!

Leave a comment