Good energy

Als ik iemand om half 8 ‘s ochtends met sigaretten en Red Bull zie ontbijten is dat een wereld vol verschil voor mij. Ik rook niet en mijn energiedrank periode heb ik al een lange tijd achter mij gelaten. Ja, ik heb ook even aan de goedkope energiedrank van de AH gezeten. De duurdere Red Bull heb ik zelfs nooit geproefd (ja, serieus). Maar lekker heb ik energiedrank nooit gevonden. Tegenwoordig vind ik het ook gewoon stinken en heb ik liever niet dat het bij mij in de buurt gedronken wordt.  Toen ik de nieuwe ‘Good Energy’ van Royal Club tegenkwam kon ik het niet laten om deze te gaan proeven.

Good Energy

Ik ben Royal Club Goood Energy, een energiedrank met natuurlijke ingredienten, waaronder guarná. De guarnábes bevat nature cafeïne. Ik ben Goood: fris, fruitig en heb een bite.

De lijn bestaat uit drie smaken ‘Rapid Raspberry’, ‘Maximum Mango’ en ‘Unlimited Lime’.  Ik kocht ze voor €0.89,- cent per stuk. De Guaranábes die groeit in de Amazonebekken van Brazilië verzorgt de cafeïne die in alle drie de drankjes zit. De bes bevat een hogere concentratie dan die in koffie, thee of frisdranken gevonden wordt. Guarná wordt gebruikt als middel om prestaties te verbeteren, zowel fysiek als geestelijk. Maar is het ook lekker?

Rapid Raspberry

De Rapid Raspberry is zoet maar niet super zoet. Hij is lekker fris en de guarnábes is niet heel sterk aanwezig. Ik vind hem lekker, ook heeft het drankje geen vervelende na-smaak.

Maximum Mango

Maximum Mango lijkt voor mijn gevoel een beetje op Extran. Alleen dan licht bruisend en ietsje bitterder. Maar verder smaakt hij lekker fruitig.

Unlimited Lime

Unlimited Lime doet mij dan weer denken aan Bitter Lemon. Al is hij wel wat minder bitter voor mijn gevoel terwijl hij wel wat zuurder lijkt doordat ik de limoen/citroen meer proef. Ja, ik ben tevreden over de smaken en het nieuwe alternatief voor energiedrank. Of ik het vaker ga kopen kan ik nu nog niet zeggen. Wel vind ik het een leuke toevoeging in het schap. Ciao bella!

One thought on “Good energy

  1. hallo,
    Je vergeet de 4e, meest lekkere smaak, booming berry
    Bijna niet verkrijgbaar, maar bij 2 supermarkten en bij de Shell tankstations, maar zeker de moeite waard!

Leave a Reply

